Δημιουργήστε ένα πετυχημένο eshop

Πλέον η Ελληνική αγορά έχει εξοικειωθεί με τις online αγορές και καθημερινά δημιουργούνται δεκάδες e-shops. Σύμφωνα με τα στατιστικά, μόνο το 10% των online καταστημάτων θα πετύχουν. Για να έχει πωλήσεις το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα πρέπει η σχεδίασή του και η στρατηγική marketing να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.
Δείτε παρακάτω 7 συμβουλές για ένα επιτυχημένο eshop!
1 – “Καθαρός” σχεδιασμός που να βοηθάει στη πλοήγηση.
Πολλές φορές υπερβάλουμε στο σχεδιασμό και θέλουμε το site μας να περιλαμβάνει τα πάντα! Μεγάλες σε μέγεθος εικόνες, flash animation, αρχική σελίδα με πολλά στοιχεία, μουσική,  μπερδεύουν τον χρήστη και κάνει το eshop να λειτουργεί πιο αργά. Το δημιουργικό θα πρέπει να περιλαμβάνει μόνο τα απαραίτητα στοιχεία και να βοηθά στη σωστή πλοήγηση.

2 – Άριστη εξυπηρέτηση πελατών.
Κάθε επισκέπτης είναι ένας δυνητικός πελάτης. Σε περίπτωση που θέλει να ρωτήσει κάτι σχετικά με προϊόν ή υπηρεσία θα πρέπει να λαμβάνει την απάντηση το συντομότερο δυνατό. Προσπαθήστε να απαντάτε άμεσα στα email, εγκαταστήστε ένα σύστημα online chat,  έχετε το τηλέφωνο εξυπηρέτησης σε εμφανή σημείο στην αρχική και στις επιμέρους σελίδες.

3 – Γίνετε… social!
Αποκτήστε παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα. Δημιουργείστε ένα blog όπου θα παρουσιάζετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, θα ενδυναμώνετε το brand σας και στη συνέχεια θα μοιράζετε το περιεχόμενο στο social media. Αφήστε τους πελάτες να συμμετάσχουν στο eshop σας μέσω συστήματος αξιολόγησης προϊόντων και σχολίων γι αυτά. Οπωσδήποτε αποκτήστε παρουσία στο  Facebook, το Twitter και το Instagram.

4 – Ενθαρρύνετε τους πελάτες να ψωνίσουν ξανά.
Οι πελάτες που είναι ευχαριστημένοι με τα προϊόντα σας έχουν πιθανότητες να ψωνίσουν ξανά. Ενθαρρύνετέ τους μέσω κουπονιών για επαναληπτική αγορά εντός μήνα ή επικοινωνήστε μέσω newsletter προσφορές μόνο γι αυτούς.

5 – Στατιστικά στοιχεία.
Γνωρίζετε ποιες κατηγορίες και προϊόντα είναι δημοφιλή; Είναι πολύ σημαντικό να έχετε αναλυτικά στατιστικά στοιχεία για το eshop σας. Η προσθήκη εργαλείων όπως Google Analytics και Google Webmasters tools εργαλείο θα σας δώσει σημαντικές πληροφορίες για τις προτιμήσεις των πελατών σας καθώς και τη χρήση του eshop.

6 – Παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές σας.
Είναι πολύ σημαντικό να κοιτάτε τα eshop των ανταγωνιστών, να γνωρίζετε ότι οι πελάτες σας επισκέπτονται όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα και επιλέγουν τις καλύτερες προσφορές. Εάν ο ανταγωνιστή σας έχει το ίδιο προϊόν σε καλύτερη τιμή ο χρήστης θα επιλέξει εκείνον αντί για εσάς. Προσπαθήστε να είστε ανταγωνιστικοί με μηνιαίες προσφορές, δωρεάν μεταφορικά και διαγωνισμούς με δώρα.

7 – Στρατηγική μάρκετινγκ και διαφήμιση
Όλα τα επιτυχημένα eshop έχουν μια ξεκάθαρη στρατηγική marketing γνωρίζοντας σε ποιους πελάτες στοχεύουν και ποια είναι η αγορά τους. Ενδυναμώστε την εικόνα σας με online διαφήμιση μέσω google adwords, facebook καθώς και search engine optimization (SEO).