Το A/B testing είναι μία μέθοδος για να συγκρίνει κανείς δύο εκδόσεις μιας ιστοσελίδας και να διαπιστώσει ποια έχει καλύτερα αποτελέσματα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί κανείς να αποφασίσει για αλλαγές στο σχεδιασμό και να βελτιώσει το converstion rate του website του.
Κατά τη βελτίωση ενός website, το A/B testing αφαιρεί τις εικασίες και μας επιτρέπει να πάρουμε αποφάσεις βάσει δεδομένων. Δε θα συζητάτε ποτέ με “πιστεύω πως”, αλλά με “γνωρίζω πως”. Η καταμέτρηση του αντίκτυπου των αλλαγών, όπως ο αριθμός των εγγραφών, των αγορών ή των download, μας επιβεβαιώνει πως κάθε αλλαγή φέρνει θετικά αποτελέσματα.
Τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους! Η συνεχής δοκιμή και βελτιστοποίηση ενός website μπορούν να αυξήσουν το κέρδος, τις εγγραφές και το engagement, ενώ παράλληλα σας προσφέρει πολύτιμα στοιχεία για το κοινό σας.
Ένα παράδειγμα
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, οι μισοί επισκέπτες της ιστοσελίδας κατευθύνονται στην αρχική σελίδα, ενώ οι άλλοι μισοί στη νέα. Η διαφορά τους βρίσκεται στο χρώμα του πλήκτρου “Buy now”, στην αρχική έχει σκούρο γκρι χρώμα ενώ στη νέα έχει κόκκινο χρώμα.
Στο παράδειγμα, βλέπουμε πως ενώ το αρχικό conversion είναι μόλις 1%, στη σελίδα με το κόκκινο πλήκτρο είναι 4.5%! Καθόλου άσχημα!
ADD YOUR COMMENT