Πως να αξιολογήσετε ένα λογότυπο

 

Κλείστε τα μάτια σας και φανταστείτε το λογότυπο της Apple. Τώρα σκεφτείτε της Nike.  Στοιχηματίζουμε ότι για να φέρετε στο μυαλό σας την εικόνα του λογότυπου σας πήρε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο!

Τα λογότυπα είναι πολύ περισσότερο από ό, τι απλά σύμβολα. Τα λογότυπα είναι το πρόσωπο της εταιρείας σας,  το σήμα το οποίο βοηθάει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης,  παρουσιάζει τι κάνετε και ποιος είστε. Συνεπώς, θα πρέπει να ληφθεί η μέγιστη δυνατή φροντίδα και σχολαστικότητα κατά το σχεδιασμό του. Αν έχετε ήδη ένα λογότυπο, τα παραπάνω ισχύουν και για τον επανασχεδιασμό του.