Πως επηρεάζουν τα Social Media τις πωλήσεις σου. 4 πράγματα που πρέπει να ξέρεις!

Υπάρχουν  διάφοροι τρόποι με τους οποίους η διαφήμιση μπορεί να επηρεάσει έναν πελάτη κατά μήκος της διαδρομής αγοράς. Υπάρχουν σε τέσσερα σημεία επαφής με τη διαφήμιση κατά τη διάρκεια της διαδρομής προς την αγορά ενός προϊόντος.

Με βάση αυτά τα δεδομένα παρουσιάζουμε τα στοιχεία μιας έρευνας βασισμένη σε 500 εκατομμύρια clicks , 15 εκατομμύρια αγορές και 1 δις € κατανάλωσης

  • Αρχικό: ένα σημείο επαφής κατά την αρχή της διαδρομής αγοράς του πελάτη. Η πρώτη γνωριμία του καταναλωτή με το προϊόν η το είδος του προϊόντος  Η τηλεόραση είναι το τυπικό κανάλι για την εισαγωγή ακροατήρια σε ένα νέο προϊόν, λόγω εθνικής εμβέλειας της.
  • Μεσαίο: ένα σημείο επαφής στη μέση της διαδρομής πελάτη που σπάνια παίρνει πιστωθεί με αγορά . Είναι πολύ πολύ δύσκολο να αποδειχθεί αποτέλεσμα και τη σχέση της με το τελευταίο σημείο επαφής. Η διαφήμιση είναι κάποιο banner , στο Facebook η τη Google , η σε ένα παιχνίδι . Σπάνια μπορεί να κλείσει μια πώληση εδώ. Συμβαίνει συνήθως σε καταναλωτές που ξέρουν το προϊόν , αλλά έχει σημαντικό αντίκτυπο στην ευαισθητοποίηση των πελατών και την έρευνα.
  • Τελικό : το τελευταίο σημείο επαφής στη διαδρομή πελάτη. Αυτό είναι συνήθως το κανάλι στο οποίο εκτίθεται ο χρήστης πριν κάνει τη μετατροπή σε αγορά Για παράδειγμα, η διαφήμιση αναζήτησης είναι ένα κοινό τελευταίο σημείο επαφής, καθώς οι καταναλωτές μπορούν να αναζητήσουν στο Google για ένα εμπορικό σήμα για την γρήγορη και άμεση πρόσβαση σε μια ιστοσελίδα για να κάνει μια αγορά.
  • Μοναδικό: ένα συμβάν μετατροπής που επιτυγχάνεται χωρίς ο χρήστης αλληλεπιδρά με άλλες πηγές. Πρόκειται για ειδικές περιπτώσεις των πρώτων επισκέψεων, όπου δεν υπάρχει άλλη πηγή συμμετείχε στην πορεία του πελάτη με τη μετατροπή.

Το μονοπάτι προς την αγορά

Τα social Media εναντίον του  marketing

Τα social media είναι πολύ πιο πιθανό από ό, τι οποιοδήποτε άλλο κανάλι μάρκετινγκ για να χρησιμεύσει ως ένα μεσαίο σημείο επαφής ( 87 % ) κατά μήκος της διαδρομής για την αγορά , η οποία αποτελεί σημαντικό τμήμα της ευαισθητοποίησης των πελατών και την εξέταση ενός προϊόντος .

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (το σύνολο της πληρωμένης και μη πληρωμένης προβολής συνολικά κατετάγη περίπου στη μέση οσον αφορά την εισαγωγή νέων προϊόντων ή μετατροπή σε πωλήσεις σε σύγκριση με άλλους τρόπους ψηφιακής προβολής (blogs, google adwords κλπ)

Τα social media και η επίδραση στις πωλήσεις τους σε σχέση με άλλα ψηφιακά μέσα

Τα social media και η επίδραση στις πωλήσεις τους σε σχέση με άλλα ψηφιακά μέσα

Δεν είναι όλα τα Social Media ίσα

Στην ανάλυσή μας , το YouTube φαίνεται να είναι το ισχυρότερο από τα κοινωνικά δίκτυα στην εισαγωγή νέων προϊόντων ( 18 % ) και των μετατροπών σε πωλήσεις ( 14 % ) . Αυτή είναι μια καλή ένδειξη ότι το βίντεο είναι μια σημαντική μορφή για διαφήμιση σε πιθανούς πελάτες . Το Facebook ήρθε σε μια στενή δεύτερη θέση όσον αφορά την εισαγωγή νέων προϊόντων ( 11 % ) και οι πωλήσεις κλεισίματος (10 % ) .

YouTube , το μέσο για να εισάγετε νέα προϊόντα

Social Media Marketing: Πρέπει να πληρώσετε για να πάρετε

Πληρώνω άρα υπάρχω

Πληρώνω άρα υπάρχω

Τα στοιχεία δείχνουν μια ενδιαφέρουσα τάση: οι οργανικές αναρτήσεις (μη πληρωμένες) είναι συνήθως ένα μεσαίο σημείο επαφής που ότι οι εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν για να κρατήσουν πελάτες. Η πληρωμένη παρουσία ειναι το σημείο επαφής που φέρνει νέους πελάτες αλλά και οδηγεί από μόνη της σε αγορά προϊόντος.

Όλα τα προϊόντα δεν δεν είναι τα ίδια στα social media

Συνδρομητικά προϊόντα , καλλυντικά και γυναικεία προϊόντα έχουν τις πολύ περισσότερες πωλήσεις όταν διαφημίζονται . Επίσης τα social media ειναι το καλύτερο μέσο για να παρουσιάσεις νέα προϊόντα σε αυτούς τους τομείς

Αντίθετα , τρόφιμα , ρούχα και γυναικεία αξεσουάρ είναι αυτά με τις λιγότερες αγορές όταν διαφημίζονται στα social media

Που αποδίδει καλύτερα η διαφήμιση

Το άρθρο βασίστηκε σε στοιχεία που πήραμμε απο εδώ ΕΔΩ