Abandoned Cart Recovery

Στο πλαίσιο της βελτιστοποίησης του ηλεκτρονικού καταστήματος The Body Shop, παρατηρήσαμε ότι υπάρχει χώρος να αυξήσουμε το conversion rate. Στην έρευνα που κάναμε διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν αρκετοί χρήστες που ενώ προσθέτουν προϊόντα στο καλάθι τους δεν ολοκληρώνουν την αγορά τους.

Αποφασίσαμε να στέλνουμε αυτόματα email υπενθύμισης στους υποψήφιους πελάτες την επόμενη ημέρα από το session του συγκεκριμένου χρήστη. Τα email ήταν λιτά, στοχευμένα και παρακινούσαν τον πελάτη να ολοκληρώσει την αγορά του.

Abandoned Cart email

 

Τα αποτελέσματα ήταν πολύ ενθαρρυντικά! Το open rate των συγκεκριμένων email ήταν μεγαλύτερο από το μέσο όρο των υπόλοιπων email που στέλνει το κατάστημα και αντίστοιχα πολύ υψηλό το Click Through Rate. Το conversion rate του Abandoned Cart Recovery ξεπέρασε το 10% και συνέβαλε στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων.